Mark van de Grift

is Master of Marketing Strategy en heeft ruim 25 jaar merk- en marketing ervaring. Hij hielp tientallen merken over de hele wereld met hun branding- en marketing strategie. Van corporates tot non-profit organisaties, van lokale tot internationale organisaties. Van Goeroes tot startups.

Hij schreef twee boeken over dit onderwerp: TRUE Brands, branding in een nieuwe wereld (2016) en de besteller Het merk IK (waarvan sinds 2005 meer dan 30.000 exemplaren zijn verkocht). Als ?what-if! Innovation practioner ontwikkelde en faciliteerde hij honderden creatieve sessies voor 4 tot 50 deelnemers in binnen-en buitenland.

Hij geeft leiderschapstrainingen, onder andere aan Europese en Canadese filmproducenten (ACE) en managers. En is gecertificeerd als Leadership Circle™-, Co-active™- (individueel) en ORSC™- (team)coach (beiden Fundamentals), waarmee hij leiders en hun merken helpt in hun authentieke kracht te staan.

TRUE Brands werkt samen met gerenommeerde en ervaren trainers en coaches. Waaronder Muriël Dalmulder, oprichtster van de Be-you Academy. Zij werkte twintig jaar in leidinggevende posities bij merken als Red Bull en Diesel. Sinds tien jaar is zij executive trainer en coach van teams en high performing professionals.

STOP MET WASSEN
START MET ÉCHT ZIJN

Purpose washing, greenwashing, window-dressing. Het is aan de orde van de dag, terwijl de wereld crisis op crisis stapelt.
Kritische consumenten zijn meer dan ooit op zoek naar authentieke leiders; échte merken die weten waar ze voor staan.


TRUE Brands wil bijdragen aan een oprechte(re), leefbare wereld*. Zij doet dit door merken en leiders - die ertoe willen doen - te helpen in hun authentieke kracht te staan.

*Een wereld waar gezonde winst verantwoordelijke groei stimuleert (en geen doel op zich is) en het welzijn van het gehele merk dient: talent, managers, leiders, klanten. En niet te vergeten, onze aarde, waarop wij allemaal moeten zien te overleven.