TRUE Brands® helpt merken én hun leiders met een unieke aanpak om - in drie tot vier stappen - in hun authentieke kracht te staan. Om zo samen met gemotiveerd talent, authentieke, toonaangevende merken te creëren. Merken die ertoe doen mét resultaten die ertoe doen.

UITGESPROKEN.
TOONAANGEVEND.



STAP 1. - MERK: TRUE Branding strategie

  • TRUE Brands scan (intern en extern)*.

  • Merkidentiteit (relevantie, purpose, m/v, waarden) -en merkstrategie sessies (betekenis door vertaald naar uitgesproken belofte en positionering) met behulp van uniek TRUE Brands canvas.

    Resultaat: uitgesproken, authentieke merkidentiteit -en strategie in lijn met leiderschap.

*O.b.v. interne TRUE Brands survey en marktanalyse

Stap 2. - LEIDERS: TRUE Leadership

  • Diepgaand inzicht in individuele, authentieke leiderschap competenties, purpose en waarden (met behulp van state of the art Leadership Circle 360 graden leiderschapsassessment*). Op basis van drie individuele sessies.

  • Leiderschap teamsessie*. Verbinden van individuele, authentieke competenties met missie en (merk)waarden als leiderschapsteam (evt. met behulp van Leadership Circle en/of BRITE).

    Resultaat: Effectief, authentiek leiderschap in lijn met merkstrategie, (merk)waarden en missie. Leiderschapsteam visie.

Stap 3. -TALENT: Living the Brand

  • Inspirerende Living the Brand workshop(s)*. Verbinden organisatietalent met de missie en merkwaarden. Individueel en als team.

  • Creatieve sessie(s)* over hoe de merkwaarden - intern gedragen - uitgesproken tot leven te laten komen.

    Resultaat: Gemotiveerd team in verbinding met de merkstrategie, missie en waarden. Intern gedragen, toonaangevende ideeën en concepten die het merk uitgesproken op de kaart zetten.

*Op basis van ORSC teamcoaching en ?What-if! Innovation practioner methodiek.

TRUE Brands (team)coaching (Stap 4.)

Wordt én blijf toonaangevend en succesvol in jouw markt. Als merk en als leider(schapsteam)
van het merk. Houdt de boel scherp door:

  • TRUE Brands coaching (individueel en/of team coaching)*

  • Creatie/innovatie sessies** (met output garantie)

*Op basis van ORSC (CRR Global) en Co-active (CTI) coaching methodiek
**o.b.v. Practioner ?What-if innovation methodiek

TRUE BRANDS VOOR BESTAANDE MERKEN

Een bestaand merk heeft normaal gesproken al een merkstrategie. De vraag is echter: is deze nog actueel én relevant? Wordt het merk wel gezien, is het geliefd in de markt? En wellicht nog belangrijker: verbinden de leiders en het organisatietalent zich met de missie en merkwaarden (als ze die überhaupt al kennen)? Of is het tijd voor TRUE Brands? Creëer in 4 stappen een uitgesproken merk van betekenis. Op naar TRUE Brand Leadership.

TRUE BRANDS VOOR START-UPS


Een start-up staat nog aan het begin. Een unieke kans om het in één keer goed te doen: het merk in lijn te brengen met het leiderschap. Waardoor het merk resoneert. Intern en extern. Waar talent staat te poppelen om aan de slag te gaan. Creëer onder jouw bezielende leiding een powerhouse.
In drie stappen naar TRUE Brand Leadership