Deze tijd SCHREEUWT om
TRUE Brands

De kritische generaties van nu én morgen doorzien allang het verouderde model van marketingtrucs en reclame. Zij eisen dat merken transparant zijn, hun verantwoordelijkheid nemen. Dat ze zich uitspreken over dringende zaken waar zij wakker van liggen. Met ze in gesprek gaan.

Zij hebben gelijk. De leefbaarheid van onze wereld staat zwaar onder druk. En purpose-washing is wel het laatste waar we behoefte aan hebben. Het is tijd voor TRUE Brands.

‘TRUE Brands zeggen wat ze doen,
en
doen wat ze zeggen.’

TRUE Brands op bezoek bij Tony Chocolonely

  • Welke eisen stellen nieuwe generaties 
    aan de merken van nu én morgen?
  • Hoe kom je tot een unieke, uitgesproken. authentieke missie en visie? Een succesvol merk dat ertoe doet.
  • Hoe maak je jouw merk succesvol (aan de hand van 27 TRUE kenmerken) en creëer je heuse merkenliefde. 

Lees in ‘TRUE Brands, branding
in een nieuwe wereld’
:

  • T(ransparant). Communiceren eerlijk en oprecht. Het échte verhaal. 
  • R(esponsible). Nemen verantwoordelijkheid ten opzichte van talent, klant, planeet 
    (én daarmee het gehele merk). 
  • U(niek). Staan voor hun authentieke waarden vanuit hun unieke verhaal. 
  • E(mpathisch). Betrekken de community en helpen hen bij hun werkelijke behoeften. 

TRUE Brands weten waar ze voor staan en zijn trouw aan hun principes:

Voor € 12,95 (inclusief verzendkosten)